Annoncørbetalt indhold

Er du træt af at betale alle dine fakturaer manuelt?

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af corpayone.dk

Dette indhold er sponsoreret


Når du tager skridtet ud i at være selvstændig og dermed drive en virksomhed er der mange forskelligartede opgaver, som der skal løses, som du skal huske og forholde dig til - især i opstartsfasen. Én af dem er at holde styr på virksomhedens økonomi, hvilket som regel gøres manuelt og på papir. Sådan behøver det dog ikke længere at være. På Corpayone.dk kan du læse mere om, hvordan du kan få indført automatisk bilagshåndtering i din virksomhed, og dermed spare op til 65 % af den tid, som du bruger på manuel bilagshåndtering i papirformat nu.


Få styr på økonomien

Når du starter en ny virksomhed, er der en række ting i relation til økonomi, som det vil være en fordel at få styr på fra starten af. I den forbindelse er det en god idé at oprette et etableringsbudget, hvor du får overblik over, hvad det vil koste dig at starte din virksomhed op. Der vil formentlig være en del store engangsposter, som vil kunne give dig et praj om, hvorvidt din økonomi kan klare opstart af en virksomhed på det givne tidspunkt. Vælger du at fortsætte med opstart af din virksomhed, så skal du finde ud af, hvilken type erhvervskonto, som vil være bedst egnet. Her bør du undersøge markedet grundigt og indhente tilbud fra flere forskellige banker, for der er ingen garanti for, at du bliver godkendt af dem alle. Derudover kan der være stor forskel i størrelsen på de renter og gebyrer, som bankerne vil tilbyde dig.


Sæt dig ind i relevante regnskabsprogrammer

Når du har fået styr på de grundlæggende ting, bør du lære forskellige regnskabsprogrammer at kende. Uanset om din virksomhed skal være stor eller lille, så skal der være styr på regnskabet. Det skal der, både fordi Skat stiller en række krav til bogføring og regnskab, men også fordi det er vigtigt, at du har overblik over alle dele af din virksomhed, så du løbende kan sikre dig, at den er sund. Den automatiske bilagshåndtering hos Corpayone.dk er sådan indrettet, at den kan synkronisere dine betalingsaktiviteter med dit regnskabssystem.


Hold styr på den løbende udvikling

Hvis din nystartede virksomhed bliver en succes, så vil den helt naturligt løbende vokse og udvikle sig. Det er derfor vigtigt, at du fortsætter med at opdatere dit regnskab, og at du derudover kigger din økonomi efter i sømmene, så du ikke får taget beslutninger, som din økonomi ikke kan holde til.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit