Annoncørbetalt indhold

Sådan får du din hørelse tilbage

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Ifølge Høreforeningen har 800.000 danskere problemer med hørelsen. Til trods for dette bruger kun ca. 300.000 danskere høreapparat. Det kan skyldes, at processen hørehæmmede skal igennem, for at få et høreapparat, er lang og besværlig. Flere firmaer vil dog gøre det nemt for de trængende danskere at få adgang til et høreapparat.


Annonce

Digitalisering og høreklinikker

Et godt hørecenter har til formål at gøre høreapparater mere tilgængelige for dem, der har brug for dem. Flere af dem har valgt, at digitalisere så meget af processen som overhovedet muligt for at modarbejde de lange ventetider, der ellers kan præge langt de flestes oplevelser med høreklinikker.

At erkende at du lider af høretab, kan være et svært skridt. Derfor skal du ikke efterfølgende sidde med en fornemmelse af, at du skal vente i flere måneder eller år på at få den hjælp, du har ret til. De digitale løsning betyder, at du kan få hjælp fra allerede i dag! Du kan for eksempel booke en telefonisk konsultation, hvor man kan finde en passende tid til en høretest. Herefter kan det meste foregå digitalt, medmindre du ønsker at møde fysisk op.

Fordi alt foregår digitalt, så kan du modtage din hjælp, uanset om du er hjemme, på arbejde eller på farten. Sådan sikres det, at du ikke skal vente uger mellem aftaler, der forstyrrer din dag.


Dit valg – din tryghed

At opleve høretab er svært nok. At ende i kløerne på en høreklinik, der presser en specifik producents produkter, der egentlig ikke er det bedste fit for dig, gør det kun værre.

Vælg derfor en uvildig høreklinik. Det betyder, at de kan tilbyde et reelt frit valg af høreapparater fra flere forskellige producenter. De arbejder ofte sammen med de førende brands for at tilbyde dig de nyeste produkter af den højeste kvalitet. Desuden er der forskellige prisklasser, så du ikke skal gå på kompromis med din hørelse på grund af prisen.

Du kan også bede om objektiv vejledning, så du i sandhed føler, at du får det høreapparat, der tilbyder dig den bedst mulige livskvalitet. Bare en lille justering kan nemlig betyde, at du får en nemmere hverdag, og at give dig en bedre hverdag er det vigtigste.


Hvis du er i tvivl om dine behov

Er du ikke sikker på, om du har brug for et høreapparat? Heldigvis kan du tage en online høreprøve flere steder på nettet for at se, om du burde overveje at bestille en konsultationstid.

Det næste er økonomien. Mange steder kan de hjælpe dig med at søge tilskud til dine høreapparater. Sådan er du sikret, at du ikke skal bekymre dig om andet end at finde de helt rigtige høreapparater.

Flere steder tilbyder også delt betaling, så du ikke skal bekymre dig om at finde alle pengene på en gang. I stedet kan du for eksempel betale et lavt månedligt beløb i 48 måneder, og det er ofte helt uden ekstra omkostninger.

Tjek firmaernes hjemmesider, og påbegynd din rejse til bedre hørelse allerede i dag.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.