Annoncørbetalt indhold

Derfor skal du vælge designtæpper til dit kontormiljø

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af fletcocarpets.dk

Inspiration og flot design har altid været tæt forbundet når vi snakker moderne kontormiljøer. Du kender det sikkert selv. De kreative safter flyder bedre når vi er tilpasse både fysisk og mentalt, men specielt visuelt. Det kan være forskellige elementer som flotte designtæpper, moderne kunstværker eller måske tilføjelsen af eksotisk planteliv. Men specielt designtæpper vil tilføje en ny, og måske uudforsket dimension til dit kontormiljø.

Hvordan hænger designtæpper og gode stil sammen?

Gulvet er ofte en overset faktor når vi snakker design i kontormiljøer. Hvor ofte kigger du f.eks. på gulvtæppet du går på? Ikke særligt ofte tænker du sikkert. Men gulvtæppet spiller alligevel en afgørende rolle visuelt. Et godt eksempel kunne være en ny opstartet virksomhed, som forstærker deres interne brandidentitet ved at bruge både logo, slogan og værdisæt på designtæpper i hele virksomhedens kontormiljø. Ved en virksomhed som Google, kunne det f.eks. være logoet og sloganet ”Don’t be evil”.

På den måde skaber du en klar sammenhængseffekt mellem brand, virksomhedens indretning og den gode stil.

På samme måde bør din virksomhed vælge en unik farvekombination i gulvtæpperne, som afspejles i jeres visuelle identitet. Danske virksomheder, som arbejder med den grønne omstilling og bæredygtighed, kunne f.eks. vælge at montere et designertæppe, der har fokus på grønne nuancer og et naturligt landskab.

Sådan skaber du sammenhæng mellem dit brand og dit kontormiljø

1.      Brug din virksomheds farver i indretningen.

Integration af virksomhedens farver er en fremragende måde at skabe en stærk sammenhæng mellem dit brand og dit kontormiljø på. En virksomhed som Mærsk kunne med fordel benytte den hvide, blå og sorte farve fra deres logo i indretningen af deres kontormiljø. Det skaber både en professionel og stilet atmosfære, men minder også besøgende og medarbejdere om Mærsks brandidentitet.

2.      Skab den visuelle sammenkobling via væggene.

Kontorets vægge er helt optimale til at skabe den visuelle sammenkobling til jeres brand. Ved at placere logo, slogan og værdisæt rundt omkring på væggene, skaber du en optimal sammenkobling til virksomheden og dens identitet. Væggene behøver trods alt ikke kun at bruges til malerier.

3.      Lad jeres værdisæt integrere i indretningen.

Arbejder din virksomhed med innovation og bæredygtighed? Benyt åbne rum og bæredygtige møbler til at stimulere dialog og et bæredygtigt mindset. Arbejder din virksomhed med udstyr og legetøj til børn? Så vis det med farverige mønstre i jeres gulvtæpper og børnetegninger på væggene. Det vil sikre en optimal integration mellem indretningen og din virksomheds værdier.

Du må aldrig undervurdere inspirationen

Inspiration er det, der driver innovation og motivation hos dig og dine medarbejdere. Frasorter de kedelige og lukkede kontorlandskaber, og vælg i stedet et farverigt, stilet og inspirerende kontormiljø. Dine medarbejdere vil takke dig, og det samme vil dine kunder på lang sigt.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.