Denne artikel er sponsoreret af Næsby Malerfirma A/S
Kunne I godt tænke jer nogle lokaler, der er lidt mere inspirerende, end det I har lige nu? Jeres kontormiljø fungerer måske grundlæggende godt nok, men hvide vægge kan nogle gange kommer til at virke helt klinisk eller sterilt. Det er flere gange vist, at farver eller kreative løsninger kan være med til at skabe noget godt for medarbejderne – og så kan en farvet væg faktisk være med til at gøre, at rummet føles større eller mere rummeligt.
Hvis I kunne tænker jer at gøre brug af en maler til erhverv, er det med at kigge med jer. En erhvervsmaler kender alt til kontorlokaler, møderum eller en helt tredje form for erhvervslokaler, og vil med garanti også kunne komme med gode råd til, hvordan I gør det hele lidt mere inspirerende.
Kvalitet i top
Det er vigtigt, at den løsning, I ender med at gå med, kan holde i lang tid. Derfor skal der naturligvis også kun anvendes maling i god kvalitet, ligesom der skal lag nok på til, at der ikke er gamle farver eller andet, der skinner igennem. Det er noget af det, I er helt sikre på, der er styr på, hvis I får hjælp fra en erhvervsmaler. Der er mange forskellige malerfirmaer, og mange kan påtage sig opgaven, men med firmaer, der har specialiseret sig i opgaven, har I måske mulighed for at få lidt mere inspiration.
For nogle giver det rigtig god mening at arbejde med de samme farver i hele virksomheden. En lys grundfarve, som sagtens kan være hvid, er med til at skabe udgangspunktet for lokalerne, mens en anden farve kan stå i kontrast og skabe noget dynamik.
Hvordan skal I vælge farverne?
Det kan være svært at finde ud af, hvordan man skal vælge de rette farver. Nogle vælger at gå med farver, der passer ind i den generelle virksomhedsprofil, men det er ikke altid, det giver mening. Ofte er det en god idé at gå med farver, der ikke forstyrrer øjnene for meget. Mørke farver er med til at skabe dybde og rum, mens pasteller eller andre lyse farver kan skabe lidt liv, uden det rører alt for meget ved det generelle udtryk.
I kan med fordel også arbejde på, om farverne skal spille sammen med blandt andet møbler, kunst eller andet i lokalerne, så I får skabt en rød tråd. Det er indbydende både for kunder, medarbejdere eller eventuelle partnere, I har møder med på stedet.
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.
JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.