Annoncørbetalt indhold

Få professionel hjælp til at komme længere med din webshop

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af wemarket.dk

Hvis du ejer en webshop eller gerne vil i gang med at sælge ting på Amazons platform, så kan det være en rigtig god idé at alliere dig med et dygtigt bureau, der kender til platformen. Der er nemlig helt særlige muligheder for at annoncere, når man sælger varer gennem platformen, Amazon Ads.

Markedsføring via Amazon Ads

Amazon Ads giver dig som sælger mulighed for at gøre dine produkter på Amazon endnu mere synlige for de mange millioner mennesker, der søger rundt på platformen for at finde det bedste tilbud. Fordelen er, at når folk er på Amazons platform, så er de tit allerede klar til at købe noget, mens de, når de finder dig på Google, måske kun er ved at lave research på produkter. Du kan altså ramme folk som er nået længere i deres købsovervejelser og dermed have større chance for at omdanne et klik på din reklame til et salg. Men som på alle andre platforme, så er der mange om buddet, så det gælder om at finde den rigtige strategi.

Få hjælp til at finde den rigtige strategi

Men det kan være svært som sælger at finde ud af, hvad den rigtige strategi er i forhold til Amazon og hvordan man skal gribe det an. Hvis du ved at din interesse ikke er i at bruge tid på online markedsføring og følge med i de nyeste ændringer hos Amazon, Google, Meta og alle de andre steder, hvor man som sælger kan annoncere, så er det som tidligere nævnt en god idé at få et bureau på opgaven.

De kan hjælpe dig med et blive helt skarp på, hvad din strategi er og hvordan du bedst kan realisere den. Et bureau kan også være en vigtig sparringspartner for dig, der kan hjælpe dig med at vækste din virksomhed.

Det sker rigtig mange nye ting inden for online platforme, både i forhold til nye steder, man kan sælge sine varer og i forhold til, hvilke sociale platforme man skal være aktiv på i forhold til sin målgruppe. Det kan faktisk god blive helt overvældende og tage rigtig lang tid at producere godt indhold til de forskellige platforme.

Du kan nemlig hurtig drukne i mængden af reklamer, medmindre du finder dit helt eget udtryk eller allerede har opbygget en stor loyale forbrugerskarer som kan hjælpe dig med at få dit brand og dine produkter til at være det bedste valg for den næste købelystne kunde.

Denne tekst indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.