PR-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Indendørs eller udendørs teambuilding arrangement? Få idéer til dit næste arrangement her

Denne artikel er sponsoreret af AWA Teambuilding ApS

For at få en virksomhed til at fungere og skabe vækst er der mange faktorer, som man skal sikre sig, er i orden. Man skal for det første sikre sig, at man tjener penge, hvilket er noget af det mest grundlæggende for at sikrer sig eksistens på længere sigt.


Mange tænker dog ikke over, hvad der rent faktisk er, der ligger bag en sund virksomhed, og her er der mange ting, som man kunne nævne. En af disse ting er virksomhedens medarbejdere. Medarbejderne er dem som går på arbejde hver eneste dag, og sikrer at virksomheden har en omsætning og fungerer som helhed.


Af den årsag er det vigtigt at være opmærksom på sine medarbejdere, og sikre, at der er et godt forhold imellem kollegaerne. Det kan man bruge teambuilding arrangementer til at påvirke. Men hvad har man egentlig af muligheder, når det kommer til teambuilding arrangementer? Det giver vi dig svaret på i denne artikel.


Udendørsaktiviteter som teambuilding arrangement

Når det kommer til teambuilding arrangementer udendørs, så er der mange ting, som man kan lade sig inspirere af. Her fremlægger vi nogle af dem for dig.


Tag på overlevelsestur

Det er efterhånden blevet en moderne klassiker, når man snakker om teambuilding arrangementer, men sandheden er, at overlevelsesturen er rigtig god, som teambuilding arrangement. Man er sammen ude i naturen og skal arbejde sammen for at lykkedes med forskellige udfordringer. Hvad påvirker sammenholdet i ens team mere end det?


Det gode ved en overlevelsestur er også, at man typisk befinder sig i nogle mere primitive forhold, og derfor slipper man for at blive forstyrret af telefoner og computerskærme.


Action oplevelser

Man kan endvidere overveje at kaste sig ud i nogle action oplevelser for at prøve noget anderledes. Man kan bl.a. tage med ens kollegaer ud og spille paintball, eller skyde med bue og pil flere steder.


Det er en anden form for teambuilding end en overlevelsestur, da man ved action oplevelser ofte konkurrerer imod hinanden. Dog handler det hele om at tilbringe tiden sammen, så det er helt sikkert værd at have med i sine overvejelser.   


Indendørsaktiviteter som teambuilding arrangement

Hvis man ikke ønsker at lave et teambuilding arrangement ude i det fri, så kan man også sagtens få et arrangement op og stå indendørs uden at gå på kompromis med kvaliteten af oplevelserne.


Escape room

Man kunne bl.a. overveje at tage i nogle escape rooms. Det er efterhånden blevet et fænomen, som de fleste kender til, og det er med god grund. Escape rooms er nemlig noget af det, som tester ens samarbejde mest af indendørsaktiviteter.


For dem, som ikke kender til konceptet, så bliver man låst inde i et rum samen med sine kollegaer, hvorefter man skal løse en masse gåder for at få lov at komme ud af rummet igen. De fleste gåder kræver, at man samarbejder i sit team for at løse dem, og derfor er det en super god aktivitet som teambuilding arrangement.


Madlavningskursus

Man kan også overveje et madlavningskursus, da det er noget, som de fleste vil synes er sjovt. Det smukke ved madlavning er, at man altid kan blive bedre uanset hvilet niveau, som man er på, og man kan altid opdage nye retter eller smagssammensætninger, som man ikke har tænkt på før.


Et madlavningskursus er derfor noget, som alle man være med til uanset om man er i køkkenet hver dag, eller om man foretrækker den nemme løsning i hverdagen.


Hvis du har lyst til at udforske flere muligheder, du har, når det kommer til teambuilding arrangementer, så kan du læse mere om teambuilding arrangementer her.


Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.