Annoncørbetalt indhold

Sådan kan du gøre din virksomhed mere bæredygtig med ClimEdU

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I dag er bæredygtigheden over os, som aldrig før. Hvis du ejer en virksomhed, vil både dine ansatte, kunder såvel som samarbejdspartnere værdsætte, at virksomheden er så bæredygtig som mulig. Hvis du gerne vil have hjælp til at udføre den mission, bør du kontakte ClimEdU.

Hvad er ClimEdU?

ClimEdU er en virksomhed, der har gjort det til deres mission at hjælpe andre virksomheder med at blive mere bæredygtige. Mere konkret viser de andre virksomheder, hvordan de kan blive mere bæredygtige. Det er en omstilling, der er til gavn for både selve virksomheden, men også for omverden.

Med bæredygtighed tænkes der på alle former. Det vil med andre ord sige bæredygtighed inden for:

  • Miljøet
  • Det sociale
  • Det økonomiske
  • Menneskerettigheder
  • Ansvarlig selskabsledelse

Derfor er det også en helhedsorienteret indsats, som du får tilbudt til din virksomhed hos ClimEdU.

Sådan kan ClimEdU hjælpe netop din virksomhed

Når du opstarter et samarbejde med ClimEdU

, vil de starte med at analysere din virksomhed. Det er vigtigt at få dannet et overblik over, hvordan virksomheden placerer sig i forhold til bæredygtigheden inden for en række områder. Når analysen er færdiggjort, er den udgangspunkt for, hvilke knapper du som virksomhedsejer kan skrue på, når du gerne vil forbedre din virksomheds bæredygtighed. Her er ESG-rapportering f.eks. rigtig godt.

ClimEdU bruger flere forskellige slags værktøjer til skabe overblik over virksomhedens bæredygtighed, blandt andet:

Til sammen giver det en grundig og dybdegående analyse af din virksomheds bæredygtighed.

Kontakt ClimEdU allerede i dag – hvis du gerne vil have en mere bæredygtig virksomhed

Der er flere gode grunde til at kontakte ClimEdU, når du gerne vil forbedre din virksomheds bæredygtighed. For det første er det ofte en direkte økonomisk gevinst for dig at skifte til mere bæredygtige ressourcer. Det gælder alt fra materialer og fremstillingsform til selve selskabsledelsen – altså hele ESG-rapporteringen.

Derudover gør det din virksomhed mere attraktiv, at den er bæredygtigt orienteret. Det gælder både over for kunderne, men bestemt også over for potentielle og nuværende ansatte. En bæredygtig omstilling af virksomheden er derfor ikke ”kun” det moralsk korrekte. Det kan også hjælpe dig med at optimere din bundlinje og skabe en mere attraktiv virksomhed.

Når du vælger ClimEdU som din samarbejdspartner, får du skræddersyede løsninger til netop din virksomhed. Alle løsningerne og forbedringsforslagene tager udgangspunkt i din virksomhed, og hvor den på nuværende tidspunkt befinder sig i forhold til bæredygtighed. Derfor er løsningerne konkrete og implementerbare.

Hvis du gerne vil i gang med jeres bæredygtige omstilling og opfylde kravene til bæredygtighedsrapportering, så tag endeligt kontakt til ClimEdU på telefonnummer 22760667 eller mail michael_bmn@climedu.dk

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra JFMs uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.