60'erne blev vækket til live på Posten
Søndag kunne omtrent 500 gæster synge og danse med på en lang stribe af 60'er-hits, da otte fynske bands med rødder i 60'erne gave en maratonkoncert på spillestedet Posten.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt