Annonce
Ugeavisen Odense

Ny aftale på plads: Fireårig eksklusivaftale mellem Fyens Stiftstidede, Fyens Væddeløbsbane og FVB sponsornetværk.

Lasse Østerager Honore, marketing- og sponsorchef hos Jysk Fynske Medier fotograferet sammen med Claus Juncker, administrerende direktør på Fyens Væddeløbsbane. Foto: Hasse Frimodt
Lasse Østerager Honore, der er marketing- og sponsorchef hos Jysk Fynske Medier, kan glæde sig over at have indgået en fire-årig eksklusivaftale med Fyens Væddeløbsbane og FVB sponsornetværk.
Annonce

- Aftalen betyder meget for os. Rent forretningsmæssigt er det en god aftale for os, da vi de næste fire år blandt andet skal stå for alle skilteproduktioner. Men vi bliver også en endnu større del af FVB sponsornetværk, som lige nu har ca. 80 virksomheder. Dem vil vi også fortsat glæde os til at samarbejde med. Men det har også været vigtigt for os med aftalen at kunne give gode oplevelser til Fyens Stiftstidendes abonnenter, og det kan vi med den nye aftale, vi har indgået, siger Lasse Honoré, sponsorchef hos Fyens Stifstidende.

Men glæden over aftalen er ligeså stor hos Fyens Væddeløbsbane.

Fra venstre ses, Jon Tølbøll, Jan Arentoft og Jan Albeck alle tre fra JVB sponsornetværk sammen med Lasse Østerager Honore, marketing- og sponsorchef hos Jysk Fynske Medier. Foto: Hasse Frimodt

- Den fire-årige aftale giver Fyens Væddeløbsbane en unik mulighed for at synliggøre banen. Vi får med aftalen muligheden for at markedsføre os endnu bedre end tidligere. Vi kan nu se frem til, at Fyens Væddeløbsbane bliver eksponeret og synliggjort i langt højere grad end tidligere, hvilket forhåbentligt fører til endnu flere gæster på Fyens Væddeløbsbane. Vi kan se frem til endnu større markedsføring gennem digitale medier, Fyens Stiftstidende, ugeaviser og radio, så jeg er meget glad og tilfreds med den nye fire-årige aftale, som vi har indgået med Fyens Stiftstidende, siger Claus Juncker, administrerende direktør på Fyens Væddeløbsbane.

FVB Sponsornetværk ser også meget frem til samarbejdet med Fyens Stiftstidende.

- Vi er glade for at have indgået en længerevarende aftale med Fyens Stiftstidende. Det giver arbejdsro. Det er ikke en aftale, der kun kommer FVB sponsornetværk og Fyens Væddeløbsbane til gode, men også de andre virksomheder i FVB sponsornetværk kan få stor glæde af samarbejdet i form af gode netværkstilbud, siger Jan Albeck, FVB sponsornetværk.


Den fire-årige aftale giver Fyens Væddeløbsbane en unik mulighed for at synliggøre banen

Claus Juncker, administrerende direktør på Fyens Væddeløbsbane


Aftalen mellem de involverede parter trådte i kraft fra årsskiftet og gælder fire år frem.

Første løb på Fyens Væddeløbsbane er i øvrigt den 5. februar. Her vil banen dog være lukket for publikum på grund af corona restriktionerne.

- Man vil dog kunne følge løbene via en livestream, som man finder på Fyens Væddeløbsbanes facebookside, siger Claus Juncker.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce