En engel steg ned... fra 2. sal
Vi bør komme hinanden mere ved. Det mener Connie Salling, der uventet fik besøg af sin nye overbo, Amber, der havde aftensmaden med. Det har hun stadig næsten hver aften, og bekendtskabet blev til et venskab, vi andre godt kan lære lidt af.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt