Flyttet: Smagen af Sicilien i Vindegade
Antonio Parisi ville vise odenseanerne at italiensk mad er andet end pizza og pasta, derfor åbnede han I Pupi Siciliani i Vindegade for tre år siden. Restauranten er nu flyttet til ny adresse i Vindegade, for at få mere plads til gæsterne og i køkkenet.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt