Louise kæmpede sig helt til tops
For et par uger siden rejste Louise Hougaard Nitze fra Odense til Tanzania for at bestige Afrikas højeste bjerg. Læs, hvordan hun trodsede et voldsomt uvejr og til sidst nåede sit mål om at stå på toppen af Kilimanjaro.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt