Odense har fået en ny comedyscene
Som noget nyt vil Odeon lægge lokaler til en månedlig comedyevent, når foreningen Stand Up i Odense starter op med Open Mic-aftener i en af de mindre sale i Odeon-bygningen.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar