Rock med Rynker rykker ud igen
Rynkerne hos de gamle fynske rockmusikere er måske blevet dybere, men når de mødes til deres årlige genforenings-maratonkoncert på spillestedet Posten, er det ikke rynkerne men musikken, der er i fokus.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt