Annonce
Ugeavisen Vejle
200 sagde Mania til deres sushi
Sushimania bød på gratis sushi på åbningsdagen. Det benyttede 200 sig af.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
Her kan du fejre sankthans: Bål, båltaler og midsommerfester i Vejle-området
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
46 job røg i stor oprydning: Nu sælger investoren fra Vejle sine butikker