Annonce
Ugeavisen Vejle
Ildsjæle har etableret mandecafé på Løget
De to initiativtagere og ildsjæle, Jesper Aasøe og Tom Nielsen indbyder alle mænd til at komme og være med i deres nystartede mandecafé på Grøndalen i Vejle.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Filosofisk aften om håbets betydning
-
Vejle-slagter får bøde på 5000 kroner: Medisterpølsen var alt for varm