Annonce
Ugeavisen Vejle
Vindelevskatten er kommet hjem
Den kom til Kongernes Jelling med en forgyldt sol båret på hesteryg fra Vindelev af en rytter fra fortiden, da den nye udstilling blev åbnet til tonerne af "I østen stiger solen op" sunget af KorDania.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Filosofisk aften om håbets betydning
-
Markant gågadelejemål sat til leje: Her flytter butikken hen