200 elever heppede ved DM i Skills
DM i Skills - et mesterskab i faglige færdigheder for lærlinge - løb af stabelen i den forgangne weekend i Aarhus. 200 elever fra Skjern Tekniske Skole steg på fire busser og satte kursen mod Aarhus fredag morgen for at følge landets bedste lærlinge i konkurrencerne for blandt andet anlægsstruktører, frisører, konditorer og tømrere.
Mest læste
-
Sommerbogsalg på bibliotekerne i Ringkøbing og Skjern
-
Kærligheden blomstrer i Ringkøbing: markant stigning i vielser
-
Søndagsaktivitet i juni - Hoven Mølledam og naturen omkring Hoven
-
Guldalderklubben: Sommerafslutning og tilbageblik på årets højdepunkter
-
Grænseforeningen inviterer til grillaften i Herborg