Der var goddag og farvel på apotekerne
Louise Grysbæk har overtaget de tre apoteker i Skjern, Tarm og Ølgod efter Lars Birkild Pedersen, der er gået på pension. Overdragelsen fandt sted ved en reception fredag eftermiddag.
Mest læste
-
Sommerbogsalg på bibliotekerne i Ringkøbing og Skjern
-
Kærligheden blomstrer i Ringkøbing: markant stigning i vielser
-
Søndagsaktivitet i juni - Hoven Mølledam og naturen omkring Hoven
-
Grænseforeningen inviterer til grillaften i Herborg
-
Guldalderklubben: Sommerafslutning og tilbageblik på årets højdepunkter