Syge vil nedbryde tabu om sindslidelser
Man kan sagtens have et godt liv, selv om man er psykisk syg, hvis man ikke går alene med sygdommen og holder den for sig selv. At bryde tabuet om psykisk sygdom er netop, hvad en gruppe brugerlærere fra socialpsykiatrisk center i Ringkøbing-Skjern Kommune gerne vil hjælpe flere til.
Mest læste
-
Sommerbogsalg på bibliotekerne i Ringkøbing og Skjern
-
Kærligheden blomstrer i Ringkøbing: markant stigning i vielser
-
Søndagsaktivitet i juni - Hoven Mølledam og naturen omkring Hoven
-
Grænseforeningen inviterer til grillaften i Herborg
-
Guldalderklubben: Sommerafslutning og tilbageblik på årets højdepunkter