PR-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Få virksomhedens produkter ud til flere forhandlere og platforme

Denne artikel er sponsoreret af wemarket

I takt med den hastige vækst af e-handel og online tilstedeværelse beslutter mange virksomheder sig for at udvide deres rækkevidde og sprede produkter ud på forskellige platforme - få her inspiration til hvordan.

Global markedsplads til internationalt salg

Én af de platforme, der har tiltrukket mange virksomheder, er Amazon. Amazon er en global e-handelsgigant, der tilbyder en markedsplads for både små og store virksomheder at sælge deres produkter. Du kan få hjælp af et professionelt amazon bureau, der giver virksomheder mulighed for at nå ud til en bredere målgruppe og øge deres synlighed på platformen, der besøges af millioner af brugere hver dag.

Interaktion og større brandbevidsthed

Flere og flere virksomheder er på sociale medier som en del af deres online tilstedeværelse. Dette skyldes det stigende antal brugere på platforme som Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn. Sociale medier giver jer mulighed for at interagere direkte med jeres kunder, opbygge relationer, og skabe brandbevidsthed. Ved at deltage aktivt på sociale medier I som virksomhed engagere jeres målgruppe, dele indhold og promovere produkter eller tjenester.

Vigtigheden af at have en velfungerende webshop

Men selvom virksomheder udvider deres rækkevidde til forskellige online forhandlere eller vælger at samarbejde med et amazon bureau, er det stadig vigtigt at have en velfungerende webshop. Fordelene ved denne er, at I helt selv kan styre, hvordan kundeoplevelsen forløber, herunder rette op på eventuelle fejl.

Det giver jer mulighed for at designe jeres egen platform, vise produkterne på den måde, I ønsker det, og håndtere transaktioner direkte med jeres kunder. En webshop fungerer som virksomhedens digitale butik og kan også være en måde at opbygge og vedligeholde kunderelationer på, eksempelvis gennem nyhedsbreve og rabatter.

Diversificering af salgskanaler

Foruden at samarbejde med et amazon bureau og anvende sociale medier, vælger mange virksomheder også at sælge deres produkter hos andre forhandlere end deres egen hjemmeside. Dette giver jer mulighed for at nå ud til forskellige målgrupper og diversificere virksomhedens salgskanaler. Det kan også være gennem andre platforme, såsom eBay. Dette understøtter en øget eksponering, der kan have indflydelse på salgstallene.

Det er ingen hemmelighed, at der høj konkurrence inden for e-handel, og derfor er det altid godt at overveje, om I benytter de rette salgskanaler og platforme. Ved at samarbejde med et amazon bureau, deltage aktivt på sociale medier, sælge på andre platforme og hos andre forhandlere, og have en professionel webshop, kan I får mest muligt ud af virksomhedens online tilstedeværelse og opnå større succes online.

Denne artikel er sponsoreret af wemarket

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.