Annoncørbetalt indhold

SEO kan betyde forskel på succes og konkurs

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af connect-media.dk.

Et grundigt fundament, der konstant understøtter omsætningen hver eneste dag med løbende leads / salg uden, der skal røres en finger.

Ja det lyder jo for godt til at være sandt, hvordan får man da lige det?

SEO

Søgemaskineoptimering udført på den helt rigtige måde, vil bidrage kontinuerligt med nye ordre hver eneste dag – ganske gratis gennem søgningerne i Google.

I dag begynd ersøgningen efter en service eller et produkt i over 90% af alle tilfælde med en søgning i Google.

Ligger din virksomhed øverst i søgeresultaterne, ja så er det jer der får ordrene og ikke konkurrenterne.

Netop derfor, er det enormt effektivt at investere i SEO.

Søgemaskineoptimering er den billigste måde at markedsføre sig online

Det kan nemt komme til atkoste både 50 og 100.000 at få en hjemmeside til at ligge højt på alle de helt rigtige søgninger i Google, men antallet af ordre der kommer ind, år efter år efter år betalwer meget hurtigt investeringen hjem, så der kun er kæmpe overskud.

Derfor er SEO den ultimativt mest effektive måde at markedsføre en virksomhed på i 2023.

Hvad omfatter SEO?

Når man arbejder med søgemaskineoptimering, så arbejder man med at gøre en hjememside / webshop beder i forhold til brugeroplevelsen.

Det betyder f.eks. at der skal skrives masser af informativt indhold, det kan være guides, brugervejledninger, sammenligninger af produkter osv.

Hjemmesiden skal give brugeren en rigtig god oplevelse og besvare alle spørgsmål – Der skal være hjælpeguides og support – ja og masser af god information om hvert produkt /service, så en bruger finder alt det de kunen finde på at lede efter på hjemmesiden.

Det hele skal laves så Google forstår det – Google er jo en maskine og derfor skal hver underside opsættes så deres software forstår den nemt og for de helt rigtige signaler ved et besøg (når de crawler med en bot)

Der skal med andre ord laves masser af indhold, tekster, billeder, guides, beskrivelser etc. på hjememsiden, så den dækker alt indenfor det emne I beskæftiger jer med,

Links er vigtige

Et link fra en anden hjemmeside bruges af Google til at forsøge at analyserer en hjemmesides popularitet på internettet.

Linker rigrigt mange over til jeres hjemmeside – De skriver f.eks. ”læs meget mere om cykler her” og linker til jeres webshop.

Det finder Google og er der mange som linker over til netop jeres shop / website, ja så får dne lov til at komme højere op i søgeresultaterne.

Det er derfor vigtigt, at få links ind til hjemmesiden f.kes. fra leverandører, sociale medier, oversigtert på internettet, adressekataloger etc.

Lokal SEO

Har du en virksomhed, der har kunder meget lokalt f.eks. et SEO bureau i Århus, er det vigtigt, at få lokale links og opsætte en Google Mybusiness profil, der kan give masser af lokal trafik.

SEO er fundamentet i mange virksomheder online

Bag langt de fleste succesrige onlinevirksomheder finder vi et godt SEO fundament, der konstant bidrager med omsætning.

De fleste har faktisk over 50% af derres omsætning fra Google og den SEO investering, der er lavet løbende over flere år.

Det kan derfor bestemt godt anbefales, at komem i gang med SEO og stille og roligt opmå mere og mere fundament med gratis omsætning.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit