Annonce
Analysechef ved Jysk Fynske Medier, Gitte Elkær, fortalte om de fem forbrugertendenser ved årsmødet i Shop i City Aabenraa. Foto: Michael Bager
Ugeavisen Aabenraa

Det vil vi i fremtiden: Spare tid, have oplevelser og skære ned på det digitale liv

Jysk Fynske Medier har stillet skarpt på de moderne forbrugere og identificeret en række trends, som koncernens analysechef Gitte Elkær forleden fortalte om ved Shop i City Aabenraas årsmøde. Her er de fem trends.

Annonce
  • Michael Bager
    Analysechef ved Jysk Fynske Medier, Gitte Elkær, fortalte om de fem forbrugertendenser ved årsmødet i Shop i City Aabenraa. Foto: Michael Bager
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 1: Vær den bedste udgave af dig selv
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 2: Mangel på tid og 2000 beslutninger om dagen
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 3: Digital detox, tingsforstoppelse og autencitet
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 4: Fremtidens butik handler om oplevelser og service
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 5: Fremtidens arbejdsplads skal sikre fleksibilitet, formål og forkælelse
Ugeavisen Aabenraa

Gratis og tilgængeligt 24 timer i døgnet: Sønderjysk by er blevet en oplevelse rigere

Annonce
Ugeavisen Aabenraa

Kaja fra Aabenraa er kåret til landets bedste

Annonce
Ugeavisen Aabenraa

Clever åbner sin hidtil største lynladestation: Snart får den også en café

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
ugeavisen.dk

Alt er klar til Old 'n Gold-festival med dansktop-navne - otte koncerter kan opleves for 120 kroner

Ugeavisen Aabenraa

Streg i regningen for kommunen: Ny udvikling i betændt sag på Kirkeplads

Ugeavisen Aabenraa

Politianmeldt Kim Madsen forsvarer sig: Kommune kalder det voldsom chikane

Ugeavisen Aabenraa

Forældreløs dreng fra Gaza får nyt liv hos sønderjysk familie

Ugeavisen Aabenraa

Kendt hotelejer om en branche i nød: - Vi råber på arbejdskraft - sikke et spild

Ugeavisen Aabenraa

Længe ventet spisested er forsinket: - Håndværkerne arbejder på livet løs

Ugeavisen Aabenraa

Surdejsentusiasten Mikkel lancerer nyt koncept - men det er ikke for ganen

Annonce