Annonce
Gitte Elkær, Jysk Fynske Medier. Foto: Michael Bager
Ugeavisen Aabenraa

Den nye forbruger vil have en shoppingoplevelse

Hvis det blot handler om at tage en vare ned fra hylden og betale ved kassen, så kan man lige så godt handle på nettet, mener analysechef ved Jysk Fynske Medier, Gitte Elkær. Butikkerne skal tænke i oplevelser, mener hun.

Annonce
  • Michael Bager
    Gitte Elkær, Jysk Fynske Medier. Foto: Michael Bager
Ugeavisen Aabenraa

Busserne skal køre på el - og det skal kunne ses

Annonce
Ugeavisen Aabenraa

Lokal murer lukker og tilslutter sig konkurrent: - Tiden er inde til en ny hverdag

Annonce
Ugeavisen Aabenraa

Lokale og dyrebutik går sammen om hundelegeplads:- Vi har fået en masse henvendelser

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Aabenraa

Gratis og tilgængeligt 24 timer i døgnet: Sønderjysk by er blevet en oplevelse rigere

Ugeavisen Aabenraa

Kaja fra Aabenraa er kåret til landets bedste

Ugeavisen Aabenraa

Clever åbner sin hidtil største lynladestation: Snart får den også en café

Ugeavisen Aabenraa

Streg i regningen for kommunen: Ny udvikling i betændt sag på Kirkeplads

Ugeavisen Aabenraa

Politianmeldt Kim Madsen forsvarer sig: Kommune kalder det voldsom chikane

Ugeavisen Aabenraa

Forældreløs dreng fra Gaza får nyt liv hos sønderjysk familie

Annonce