Knap 4.000 borgere gæstede åbent hus i Aabenraa
Tæt ved 4.000 små og store borgere gæstede søndag 18. januar det nye akutsygehus i Aabenraa, hvor sygehuset og Psykiatrien i Region Syddanmark bød indenfor til åbent hus.
Mest læste
-
Kæmpe kæde udvider i Sønderjylland: Nu er åbningsdatoen også på plads
-
Lokal vin rives ned fra hylderne: Aftale med kro og campingplads
-
Trods regn og mudder blev årets Kliplé Mærken endnu en folkefest
-
Kendt grænsebutik lukker efter mange år: Ophørsudsalg er i gang
-
Fundraisingmiddag blev en succes: 130.000 kroner til børn med kritiske sygdomme