Annonce
Ugeavisen Aabenraa
Pumpestation følger planen: Næste skridt er sneglene
Byggeriet af den nye pumpestation og sluse, der opføres ved Mølleåens udløb i Aabenraa Fjord, følger tidsplanen. Der foregår en masse arbejde inde i pumpestationen, som står klar ved udgangen af 2023. Næste skridt er at montere de "snegle", der skal løfte overskudsvand ud i fjorden.
Annonce
Mest læste
-
Kæmpe kæde udvider i Sønderjylland: Nu er åbningsdatoen også på plads
-
Lokal vin rives ned fra hylderne: Aftale med kro og campingplads
-
Trods regn og mudder blev årets Kliplé Mærken endnu en folkefest
-
Kendt grænsebutik lukker efter mange år: Ophørsudsalg er i gang
-
Fundraisingmiddag blev en succes: 130.000 kroner til børn med kritiske sygdomme