Annonce
Ugeavisen Aabenraa
Sønderjyderne er glade for nytårsknald
Danskere forventes at bruge 13% mere på fyrværkeri i år. Det viser en ny prognose om fyrværkerisalget fra Dansk Erhverv. Fyrværkerisalget forventes at ligge lidt under en halv milliard. I Sydjylland bruger man flere penge end landsgennemsnittet.
Annonce
Mest læste
-
Kæmpe kæde udvider i Sønderjylland: Nu er åbningsdatoen også på plads
-
Trods regn og mudder blev årets Kliplé Mærken endnu en folkefest
-
Kendt grænsebutik lukker efter mange år: Ophørsudsalg er i gang
-
Lokal vin rives ned fra hylderne: Aftale med kro og campingplads
-
Fundraisingmiddag blev en succes: 130.000 kroner til børn med kritiske sygdomme