Annonce
Nikolaj Stagis er også forfatter til bogen ”Den autentiske virksomhed”, hvor han har undersøgt og beskrevet “meningssamfundet”, autenticitetskulturen, forbrugernes behov for autenticitet og ønsket om, at virksomheder tilbyder en særlig mening. Foto: Per Morten Abrahamsen
Ugeavisen Esbjerg

Brandingsekspert: Esbjerg skal finde sit fyrtårn

Halvdelen af danskerne kender ikke Esbjerg. Byen må spørge sig selv, hvad den vil være kendt for, lyder rådet fra brandingeksperten, der er sat på opgaven.
Annonce
  • Nikolaj Stagis er også forfatter til bogen ”Den autentiske virksomhed”, hvor han har undersøgt og beskrevet “meningssamfundet”, autenticitetskulturen, forbrugernes behov for autenticitet og ønsket om, at virksomheder tilbyder en særlig mening. Foto: Per Morten Abrahamsen
Ugeavisen Esbjerg

Jeg ville have færre to-dos og flere ta-daas i ’24 – men det er mest tja-bom og bob bob og nånå

Annonce
Ugeavisen Esbjerg

Gandalf og Mette Frederiksen krydser citat-klinger i mørket

Annonce
Ugeavisen Esbjerg

Galla igen - nu dansede teknisk gymnasium i takt: Se de flotte billeder

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Esbjerg

Folk og fæ fra Esbjerg viser vejen

Ugeavisen Esbjerg

Mikkel Emil blev misbrugt - se hans historie i biografen

Ugeavisen Esbjerg

Min kassedame gør min dag bedre - og måske gør jeg også hendes

Seneste nyt

Ugeavisen Esbjerg

Hvornår er jeg blevet for gammel til floor?

Annonce