Annonce
Ugeavisen Esbjerg
ESBJERG: EnergiMarathon skifter navn til EnergiLøbet.
Arrangørerne bag EnergiMarathon - Hjerting IF og AM-Management - har besluttet at det fremover skal hedde EnergiLøbet, da løbet ikke udelukkende er et marathon.
Annonce
Mest læste
-
En tilflytters blik på Esbjerg
-
Ulvene breder sig i Syd- og Sønderjylland: Her får du de seneste historier først
-
Kultur alene skaber ikke nye esbjergensere
-
Jeg frygtede, jeg skulle pantsætte huset for at blive cykelrytter: Heldigvis tog jeg fejl
-
REHH er klar til at kæmpe om de sjove placeringer i sæson 26/27