Annonce
Ugeavisen Esbjerg
Esbjerg føles som at komme hjem
Efter gymnasiet havde Julia Claydon-Smith travlt med at komme væk fra Esbjerg. Her 19 år efter har hun på en måde travlt med at komme hjem. På lørdag udstiller og sælger hun sine smukke silkekimonoer til julekunstkaos på kunstmuseet.
Annonce
Mest læste
-
En tilflytters blik på Esbjerg
-
Ulvene breder sig i Syd- og Sønderjylland: Her får du de seneste historier først
-
Kultur alene skaber ikke nye esbjergensere
-
REHH er klar til at kæmpe om de sjove placeringer i sæson 26/27
-
Jeg frygtede, jeg skulle pantsætte huset for at blive cykelrytter: Heldigvis tog jeg fejl