Annonce
Ugeavisen Esbjerg
Fanø-forlig ses - men det er sjældent
Fanøs kommunaldirektør slog fast, at man ikke kan udbetale penge til borgere, fordi det er synd for dem. Men efter juridisk rådgivning fra århusiansk advokatfirma valgte kommunen alligevel at indgå forlig og udbetale erstatning til tre familier.
Annonce
Mest læste
-
En tilflytters blik på Esbjerg
-
Ulvene breder sig i Syd- og Sønderjylland: Her får du de seneste historier først
-
Kultur alene skaber ikke nye esbjergensere
-
Jeg frygtede, jeg skulle pantsætte huset for at blive cykelrytter: Heldigvis tog jeg fejl
-
REHH er klar til at kæmpe om de sjove placeringer i sæson 26/27