Annonce
Ugeavisen Esbjerg
Fyldt tog får Birte til at holde jul alene
Birte Dalin skulle have været til Valby med tog og holde juleaften. Da hun fandt ud af, DSB havde solgt alle pladser, refunderede hun harm billetten. DSB forklarer sig.
Annonce
Mest læste
-
En tilflytters blik på Esbjerg
-
Ulvene breder sig i Syd- og Sønderjylland: Her får du de seneste historier først
-
Kultur alene skaber ikke nye esbjergensere
-
REHH er klar til at kæmpe om de sjove placeringer i sæson 26/27
-
Jeg frygtede, jeg skulle pantsætte huset for at blive cykelrytter: Heldigvis tog jeg fejl