Denne artikel er sponsoreret af Qasi Control
Har din virksomhed oplevet vækst, og bliver antallet af ansatte højere og højere, vil I opleve at være flere mennesker der samarbejder om en opgave. Her er det en god idé at have et fælles system, der holder et ensartet overblik over jeres processer. Her er der hjælp at hente, med kvalitetsstyring.
I dag er virksomheder under konstant pres for at sikre, at deres produkter og tjenester lever op til høje standarder. Qasi Control System hjælper med lige præcis dét, og leverer en dansk designet løsning, til at optimere og lette kvalitetsstyring for virksomheder i hele Danmark.
Hvem er Qasi Control System?
Qasi Control System er en esbjergensisk baseret virksomhed, som blev til som en løsning på en udfordring, som mange virksomheder kender alt for godt: manglen på brugervenlige og effektive kvalitetsstyringssystemer. Tidligere var markedet domineret af systemer, der primært fokuserede på dokumentstyring, audits og afvigelseshåndtering, men de manglede ofte vigtige værktøjer til at dokumentere kvalitetsprocesser og kontrolregistreringer.
Grundlæggernes vision
Grundlæggerne af Qasi Control System har en årrække lang baggrund inden for både kvalitetsstyring og softwareudvikling, og det var netop denne kombination af kompetencer, der gjorde dem i stand til at se problemerne i de tilgængelige kvalitetsstyringssystemer.
Målet var at skabe et system, der kunne tilpasses forskellige behov og integreres med eksisterende IT-løsninger, samtidig med at det skulle være brugervenligt og skalerbart, hvilket er lige præcis det som firmaet nu har udviklet.
Hvad er et kvalitetsstyringssystem?
Et kvalitetsstyringssystem (QMS) er et værktøj, der hjælper virksomheder med at sikre, at deres produkter og processer lever op til fastsatte kvalitetskrav. Det omfatter alt fra dokumentation og procesovervågning til afvigelseshåndtering og audits. Formålet med et kvalitetsstyringssystem er at sikre en ensartet kvalitet og minimere risikoen for fejl, samtidig med at virksomheder kan overholde lovkrav og standarder.
Kvalitetsstyring er ikke kun vigtigt for at overholde lovgivning og standarder – det hjælper også på at optimerer virksomheders interne processer. Qasi Control System’s kvalitetsstyringssystem hjælper f.eks. med:
- Fjerner eller minimerer behovet for manualer og for kopiering/manuel distribution af dokumenter
- Sikrer let og hurtig adgang til alle kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljørelaterede informationer
- Sørger for hurtig kommunikation såvel internt i virksomheden som med eksterne partnere
- Sikrer hurtig og sikker genfinding af retningslinier vedrørende alle virksomhedens processer/aktiviteter
Brugervenligt design med Qasi Control System
Løsningen fra Qasi Control System er designet som en 100% webbaseret løsning, hvilket betyder, at virksomheder ikke behøver at bekymre sig om installationer, opdateringer eller vedligeholdelse af systemet. Selve systemet er også designet ud fra et princip, som firmaet selv kalder for ”KISS-AA” princippet, Keep It Stupid Simple, but Accurate and Adequate.
Det betyder med andre ord, at systemet skal kunne opfylde hvad det er designet til, men skal være nemt tilgængeligt for alle, uanset om du er en IT-haj, eller om du ikke har den største erfaring med komplekse IT-løsninger.
Denne artikel er sponsoreret af Qasi Control
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.
JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.