20-års jubilar er »Månedens Frivillige«
VELLEV: I forbindelse med DGIs landsdækkende frivillighedskampagne, der kører hele året, kårer DGI Østjylland hver måned en »Månedens Frivillige« blandt lokalforeningerne i det østjyske. I juli er det 58-årige Bent Kjær fra Vellev Idrætsforening, der løber med hæderen. Bent Kjær kan i år fejre 20 års jubilæum som frivillig i foreningen, hvor han i sin tid startede som fodboldtræner for sønnens fodboldhold, men siden har fungeret som hovedformand og engageret drivkraft i mereend 10 år.
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Her begynder feriemorgenen, længe før sommergæsterne vågner
-
Træt af regn og rusk: Her er fem oplevelser, du kan få inden døre i Sydjylland