Bordtennis-legende gæster Grenaa
Grenaa Bordtennisklub holder åbent hus i Grenaa Idrætscenter søndag 24. august klokken 10-14. I den forbindelse er man glade for at kunne afsløre, at en levende legende kommer til byen og vil være med til at sætte kulør på og vise de fantastiske finesser ved bordtennisspillet. Det drejer sig om landsholdsspiller Allan Bentsen ? et ikon indenfor dansk bordtennis. Han har vundet ikke færre end 48 danske mesterskaber i forskellige rækker og har desuden deltaget i både EM, VM og OL for Danmark.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater