Annonce
forside
Casablanca er nu blevet til et vandrehjem
Alle tilladelser er på plads, dørene er åbnet og de første gæster har allerede overnattet i Casablanca Hostel på Anholt til stor glæde for ejeren Jørgen Nielsen. Klagesag over lokalplan er endnu ikke afsluttet.
Annonce