En hyldest til dronningen af gospel
Tirsdag d. 12. november kan man lytte til lækker gospelmusik i Hylke kirke kl. 19.30. Orkesteret Mahalia Jackson Tribute spiller kendte negro- og gospelnumre af Mahalia Jackson i egne arrangementer i en atmosfære af nærvær og intensitet. Orkesteret blev dannet i 2011, 100 år efter den store gospelsangerinde Mahalia Jacksons fødsel, som en hyldest til The Queen of Gospel. Mahalia Jackson regnes som én af de mest skattede og indflydelsesrige gospelsangere verden over, både som sanger og borgerrettighedsaktivist.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater