Fælles outdoor-pakker i støbeskeen
skanderborg: Ideerne blomstrede, og der blev udviklet helt konkrete oplevelses-pakker, da 30 aktører fra turismen tirsdag 3. november holdt workshop på Vejlsøhus i Silkeborg om outdoor-turisme. Aktørerne kom fra hele Søhøjlandet, og der blev sat fokus på tillbud til de mange gæster, som gerne vil være aktive, når de er på ferie. Blandt deltagerne var både overnatnings- og spisesteder, attraktioner, event-arrangører, Put & Take lystfiskeri, cykel- og golf-folk og kanoudlejere, og i grupper udviklede de helt nye oplevelses-pakker.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater