Forårsløb i Grenaa Plantage i flot solskin
Grenaa: 130 friske børn og unge fra ungdomskorpsene på Djursland deltog i terningeløb omkring skovsøen i Grenaa Plantage onsdag aften. Medens dele af Grenaa by blev ramt af en voldsom byge, så slap forårsløbet med få dråber regn. Resten af tiden skinnede solen fra en næsten skyfri himmel. Grenaa Ys Men?s Club stod igen i år for arrangementet, og der var 20 opgaver, som deltagerne kunne prøve kræfter med. Den mest udfordrende opgave var balancegang på en træstamme, som lå på tværs af et hjørne af skovsøen. Nogle brugte en støttepind for at komme over, men andre klarede sig uden. Dog fik nogle få stykker våde fødder, når de ikke kunne holde balancen og trådte ned i det lave vand.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater