Godkendt weekend for Nymark
HADSTEN: Frederik Nymark deltog forrige weekend i sit første løb på den berømte og berygtede Nürburgring/ Nordschleifen. Det var årets første løb i den tyske langdistance serie VLN, hvor der deltager 170 biler i 27 forskellige klasser. Det er ikke kun Nordschleifens næsten 25 km, 90 sving og over 300 højdemeter, der er en kæmpe udfordring. Det er også de langsommere biler der skal overhales samtidig med, at de hurtige biler kommer drønende forbi med over 300 km/t på langsiderne.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater