Hole in One i Grenaa Golfklub
Grenaa: For fjerde gang i denne sæson har et medlem af Grenaa Golfklub lavet Hole in One på Grenaa golfbane. Denne gang var det Per Stefanek. Torsdag 3. september var Golfklubbens seniorer på udflugt. De spiller altid torsdagsturnering for seniorer, men denne dag var der ingen turnering. Derfor spillede Per Stefanek en privat runde sammen med Mikael J. Hansen. På hul 7 spillede Per ud, et godt og lige slag. Per gik efter udslaget målrettet mod bagkanten af greenen, for at slå andetslaget, men Mikael havde set bolden lande et par meget før flaget og trille direkte i hullet og Hole in One var en realitet. Per Stefanek blev fejret på behørig vis i klubben og vil blive registreret såvel i klubben som i DGU.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater