Løb til fordel for indlagte børn
AARHUS: Lørdag 15. august går det løs i Riis Skov mellem klokken 10.30 og 14.00, hvor Café Nexus arrangerer et velgørenhedsløb til fordel for hospitals-cafeén på Skejby Sygehus. Cafeen har til formål at forbedre forholdene for unge, der er indlagt eller er i ambulant behandling for kroniske og alvorlige sygdomme. Nexus-løbet er et løb, hvor der vil blive løbet for alle unge indlagte patienter på sygehuset, så caféen kan blive endnu bedre at være i for de indlagte patienter.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater