Medaljeregn til bowlingdrengen ved JM
BOWLING: Patrik Jannik Sørensen, 15 år juniorspiller fra Skanderborg, har rigtig fået gang i kuglerne, efter at han er blevet udtaget til landsholds bruttotruppen, om at blive blandt de sidste fire spillere, som skal deltage i det kommende EM. Han vandt det Jyske Mesterskaber i par for andet år i træk sammen med hans mange årige makker Jeremy Christensen fra Aalborg, og blev nr. to individuelt, hvor det i år blev Jeremy Christensens tur til at vinde, Patrik Jannik Sørensen tog titlen sidste år. Parret lavede undervejs fem nye jyske bowlingrekorder i juniorrækken.
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her begynder feriemorgenen, længe før sommergæsterne vågner
-
Træt af regn og rusk: Her er fem oplevelser, du kan få inden døre i Sydjylland