Annonce
forside
Multisal indviet med pomp og pragt
Over 100 brugere og andre interesserede var torsdag aften mødt op for at fejre indvielsen af den nye multisal i Borgernes Hus i Veng. Hanne Scønning bød velkommen på HIK81?s vegne og takkede de mange frivillige, efterfulgt af borgmester Jørgen Gaarde og byrådsmedlem Søren Erik Pedersens taler. Der var miniopvisninger af rytmisk børnegymnastikhold, springhold og et af Karen Kamps ældregymnastikhold.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Antarktis: Hos pingvinerne på kanten af verden
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne