Naboer fik set og hilst på hinanden
thorsø: Det af Favrskov Kommune igangsatte projekt om bekæmpelse af ensomhed og tiltag, som gerne skal føre folk sammen i nabo- og eventuelle interessegrupper, har haft indbyggerne i Thorsø og omegn som forsøgspersoner. Lokale arbejdsgrupper har arbejdet med idéer for eventuelle aktiviteter, og forrige torsdag så et arrangement så dagens lys, da ca. 80 beboere fra nabogaderne Thorsølundvej og Lokesvej i Thorsø deltog i et ryst-sammen-arrangement i en tur til Kjelsølejren mellem Kongensbro og Ans.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater