Ny formand vil fortsætte arbejdet
Det kræver sin mand at være formand for Borgerforeningen i Fjellerup. På generalforsamlingen i Fjellerup og Omegns Borgerforening valgte den nuværende formand, Thorbjørn Knudsen, af helbredsmæssige grunde at træde ud af bestyrelsen. Selv om han kun har været formand et år, har han nået at gøre en kæmpeindsats for borgerforeningen, bestyrelsen påskønner dette arbejde, og den nyvalgte formand, Steen Lassen, som har siddet i bestyrelsen et år, bebuder, at han med den nye bestyrelse vil arbejde efter samme retningslinier som under den tidligere formand, dog vil der blive foretaget nogle tiltag for at lette det manuelle arbejde for bestyrelsen og for at involvere flere frivillige borgere i de mange aktiviteter, bl.a. Østergård, tennisbanen, beachvolleybane og Jens Kannes Høj, som borgerforeningen er ansvarlig for.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater