Påske-Kræmmermarked i nye lokaler
Kolind: Skærtorsdag 17. april og langfredag 18. april er der kræmmermarked i Kolind. Påsken falder sent i år, men det har ikke svækket interessen for markedet, og der er virkelig rift om pladserne til Kræmmermarkedet, der er så populært som nogen sinde. For de fleste kræmmere er markedet i påsken i Kolind årets første, og de glæder sig til at mærke savsmuld under fødderne efter en lang vinterpause. Og de får endnu bedre forhold end tidligere, allerede forrige år blev området foran Byhallen permanent gjort til gågade, i år er gågadeområdet udvidet, og både toilet- og parkeringsforhold er blevet væsentligt forbedret.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater