Regionen kom med 150.000 kr. til Nørager
I februar blev Nørager kåret til Årets Landsby i Region Midtjylland, og da byen forleden skulle have overrakt diplomet og prisen på 150.000 kr. var alle 286 indbyggere - og lidt til - trommet sammen til det helt store gilde. Regionsrådsformand Bent Hansen (S) overrakte hædersdiplomet og checken på 150.000 kr. - symboliseret med et pengetræ udstyret med glimtende guld-chokolademønter - og delte en hel kasse med chokolademønter ud til de ventende børn - og klappede Nørager på byens brede skuldre: »Så mange ting er lykkedes her i Nørager. Eget industrikvarter, børnehave, vandrerhjem, boldklub og multihal,« sagde Bent Hansen/20
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater