Tirsdagshygge i Simonsens Have
Hvis man går og keder sig hjemme tirsdag formiddag, kan man i stedet lægge vejen forbi Beboerhuset i Simonsens Have på Grønhøjvej i Søften. Her er der Tirsdagsklub, som de sidste mange år har været en uformel aktivitet, hvor en flok førtidspensionister, efterlønnere, pensionister og andre, der har mulighed for at deltage, mødes hver tirsdag formiddag. Der bliver spillet kort, mest whist, der bliver lavet håndarbejde og ikke mindst snakket med hinanden. Midt på formiddagen er der kaffe og et stykke brød til en meget favorabel pris.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater