Annonce
forside
Train har fået klub for musikelskere
AARHUS: Her lugter af ærlig mandesved, frisk maling og slavekaffe. Men det er godt nyt for musikelskere i Aarhus. For nu hvor støvet fra ombygningen har lagt sig, starter Train en musikklub, der inviterer på live oplevelser og andre events med musikken i fokus. Sofie Kvist, der er projektleder i MusT og som har kontakten med medlemmerne i det daglige, fortæller:
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Antarktis: Hos pingvinerne på kanten af verden
-
Torsdag går det løs med Sommer ved Søen: Få genopfrisket hele programmet her